  • 1. Data: 2005-11-14 18:47:12
    Temat: stypendium - jakie podatki
    Od: "Rafal" <r...@v...pl>

    Witam

    Studiuje na uczelni artystycznej i na mój wniosek jeden podmiot gospodarczy
    przyznał mi coś w rodzaju stypendium artystycznego w kwocie 2 tys.
    miesiecznie. Stypendium to ma pokrywać koszty czesnego (uczelnia
    niepaństwowa), koszt wynajecia mieszkania i koszt materiałów. I teraz moje
    pytanie - czy ta kwota jest opodatkowana? Jako dochód chyba nie moze być
    traktowana, bo de facto ja nic na tym nie zarabiam?

    Szukalem w archiwum i jedynie znalazlem informacje na temat stypendiów
    ufundowanych przez uczelnie i kilka niedzielających juz linków do gazety
    prawnej.

    byłbym wdzieczny za pomoc

    pozdrawiam
    Rafal