  • 1. Data: 2004-02-09 10:33:00
    Temat: stypendium doktoranckie - US żąda podatku
    Od: "CBM Test" <b...@c...com.pl>

    Witam
    mam następujący problem. W latach 1995-99 pobierałem stypendium
    doktoranckie. W 2001 roku z powodu nie ukończenia studiów skreślono mnie z
    listy i zarządano zwrotu stypendium.
    W związku iż nie ukończenie studiów wynikało z przyczyn niezależnych ode
    mnie (śmieci promotora) rektor (na podstawie rozporządzenia MEN z 10.06.1991
    roku paragraf 13 pkt 2) zwolnił mnie ze zwrotu pobranego stypendium.
    W tym roku Urząd Skarbowy zażądał ode mnie korekty do PITU z 2001 roku i
    uwzględniania w nim stypendium, zapłaty podatku i odsetek!!!!!!
    Co mam zrobić w tej sytuacji
    z góry dziękuję za pomoc
    pozdrawiam
    Konrad