  • 1. Data: 2007-01-05 10:44:13
    Temat: strata w DG a podatek od os.fiz.
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    pytanie dotyczy prowadzenia DG - jeśli ponosi się w takiej działalności
    straty i nie wypłaca się sobie wynagrodzenia, to od czego płaci się PIT4?
    Podobna zagwozdka dotyczy rozliczenia rocznego. Pomóżcie :)

    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2007-01-05 10:53:34
    Temat: Re: strata w DG a podatek od os.fiz.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, AM wrote:

    > Witam,
    > pytanie dotyczy prowadzenia DG - jeśli ponosi się w takiej działalności

    1-osobowej czy spółki prawnej?
    Zakładam że 1-osobowej, bo PK by pewnie "księgowa" prowadziła.

    > straty i nie wypłaca się sobie wynagrodzenia, to od czego płaci się PIT4?

    Czekaj, czekaj.
    Chciałeś/chciałaś *sobie* wypłacać wynagrodzenie *pracownicze*???

    Mi się wydaje że masz kilka ustaw do przeczytania ;)
    PIT-4 dotyczy *wypłacanych* (komuś) wynagrodzen!
    Masz pracowników lub zleceniobiorców/wykonawców?

    pzdr, Gotfryd