  • Data: 2002-05-13 17:33:06
    Temat: stowarzyszenie, darowizna a sprawa podatków
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam stowarzyszenie, które zrzesza kilka amatorskich sieci komputerowych.
    Chciałbym namówić jedną firmę na pewne darowizny na rzecz naszego
    stowarzyszenia. Mam w związku z tym pytanie - co firma z tytułu tej
    darowizny mogłaby odzyskać z fiskusa? Ile, jeśli wogóle, mogliby sobie
    odliczyć (od dochodu? podatku?). Czytałem gdzieś, że w odliczenia mogą pójść
    tylko darowizny na określone cele. Czy działalność tego typu stowarzyszenia
    dałoby się podciągnąć pod któryś z tych celów? (cele edukacyjne/działania
    społeczne/???).

    Pozdrawiam
    Hocus