    From: G...@i...pl (Grzegorz Marcinkowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sraczka a DG
    Date: Thu, 23 May 2002 08:41:14 GMT

    Czesc,

    jestem nowy na tej grupie, bo postanowilem, ze jakis czas stane sie
    przedsiebiorca (w ramach DG).

    Jak czytam posty, to od razu chce mi sie (za przeproszeniem) srac!
    Macie podobne objawy? Odechciewa mi sie byc "prywatysta" (jak to moja
    tesciowa dzisiaj powiedziala).

    Czy w innych krajach jest tak samo p............ prawo gospodarcze?

    Pozdrawiam

    Grzesiek

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)