  • Data: 2002-12-10 11:46:45
    Temat: sprzęt dla pracownika - kiedy w KUP
    Od: "Kasia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam prośbę. Pracuję z moim chłopakiem w jednej firmie. Kupiłam drugi
    komputer (dla niego) na DG. Chciałabym go oficjalnie zatrudnić.
    Moje pytanie jest proste (i trochę mi wstyd, że nie znam odpowiedzi). Czy
    aby móc wrzucić ten komputer w koszty powinnam go zatrudnić na umowę o
    pracę, czy wystarczy na umowę o dzieło? Mamy wiele konkretnych zadań do
    wykonania na komputerze, nie wiem jednak czy firma może zapewniać sprzęt
    pracownikowi zatrudnionemu na taką umowę.
    dziękuję za pomoc
    Kasia