    From: "zolni" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedzaz samochodu
    Date: Thu, 8 Jun 2006 23:41:26 +0200

    witam!

    mam male pytanko.

    wyjezdzam zagranice, jestem jedynym wlascicielem samochodu, ktorego nie
    zdaze sprzedac.

    czy moge zlecic sprzedaz samochodu mojemu ojcu? (jakie papiery są
    potrzebne?)

    czy musze go wyrejestrowac przed zleceniem sprzedazy?

    czy musze zrezygnowac z ubezpieczenia? (ubezpieczenie AC+OC)

    jeszcze wpadl mi do glowy pomysl taki ze sprzedam ojcu samochod i on wtedy
    go sprzeda

    Krory sposob Waszym zdaniem jest lepszy, a moze macie jakies inne pomysly.
    prosze o podpowiedz.

    z gory dziekuje i pozdrawiam zolni