  • 1. Data: 2007-03-06 08:21:40
    Temat: sprzedaz(?) udzialow spolki z o.o. w organizacji
    Od: Pi23 <p...@t...pl>

    Dzien dobry,
    Zalozylem spolke z o.o. (mam 50% udziałów zgodnie z umowa spolki).
    Spolka jest w tym momencie w organizacji (nie ma jeszcze wpisu do KRSu,
    REGON jest, NIPu jeszcze nie ma kapital zakladowy oczywiscie nie zostal
    jeszcze wniesiony).Chhcialbym jednak teraz sprzedac moje udzialy spolce
    (osobie prawnej). W jaki sposob nalezy to zrobic? Czy to bedzie normalna
    procedura jak przy spolce z wpisem do KRS (?) Czy moze trzeba po prostu
    zmienic umowe spolki i nic nie trzeba sprzedawac (?) Udzialy chce
    sprzedac po cenie nominalnej.

    Co by bylo jest nie chcialbym sprzedac tych udzialow tylko po prostu sie
    wycofalem a na moje miejsce wchodzi inny kontrahent- co musze w takim
    przypadku zrobic? Mozna zmienic umowe spolki? (Zalezy mi na tym, aby
    Regon pozostal nie zmieniony).