  • Data: 2004-11-28 11:43:05
    Temat: sprzedaz sam. osob. a VAT
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcialem prosic o Wasze zdanie w sprawie jn.
    Dane wyjsciwe: dg osoby fiz, KPiR, VAT,

    we wrześniu 04r. kupilem auto osobowe 15-to letnie od osoby fizycznej,
    zaplacilem PCC, wszyskiego bylo 3000zł. Wpisalem to w EŚT i 3000zł w KUP
    we wrześniu 04r.
    Zadne ulepszenia auta nie były robione, tylko jakas naprawa,LPG, płyny.
    Teraz to auto chce sprzedać bo juz nie jest do dg potrzebne.
    Zainteresowany daje mi 2500zł.
    Jak mam potraktowac sprzedaz tego samochodu z punktu VAT:
    1/ czy w grudniu 2004r. bedzie to sprzedaż zwolniona?
    2/ czy w grudniu 2004r.bedzie to sprzedaz opadatkowana stawka 22%?
    3/ czy sprzedaz zwolniona bedzie dopiero po 6 miesiącach
    zaewidencjonowania auta w EŚT tz wmarcu 2005r.

    Wasze odpowiedzi pozwola mnie i innny bywalcom grupy, choc troszki,
    "zrozumiec" jezyk ustawy VAT
    pzdr