  • Data: 2007-09-28 05:46:20
    Temat: sprzedaż nieruchomości - prośba o pomoc
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o pomoc w sprawie opodatkowania nieruchomości
    W tym roku kupiłem mieszkanie i chcialbym go sprzedac. Wiem ze jesli
    sprzedaje nieruchomosc w ciagu 5 lat to jestem zobowiązany na zakup innej w
    ciagu 2 lat inaczej musze zaplacic podatek i tutaj mam pytanie. Sprzedaje
    moje mieszkanie powiedzmy za 400tys a nowe kupuje za 250 + 100 wykończenie
    daje 350tys. Podatek zapłace od niewykorzystanych 50tys czy od calej kwoty
    za jaką sprzedałem mieszkanie tj od 400tys? Podatek jest w wysokosci 10%?

    Maciek