  • Data: 2002-08-15 19:04:56
    Temat: spis z natury ????
    Od: "Krzysztof" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc!!!!!!!!
    Mam pewien problem ?
    Nie wiem co mam ująć w spisie z natury?
    Przed datą rozpoczęcia DG (2 dni) kupiłem towary do sklepu którymi w
    przyszłości zamierzam handlować (zatowarowanie) .
    Oprócz tego przed rozpoczęciem DG kupiłem komputer, telefon, biurko, regały
    itd.
    Czy to wszystko ujmuję w spisie z natury ? Czy może w ewidencji wyposażenia
    (oprócz towaru)?
    Czy mogę ująć jedną rzecz zarówno w spisie z natury jak i ewidencji
    wyposażenia?
    A co się dzieje z odliczeniem VAT-u od przedmiotów ujętych w spisie z
    natury. Mogę go odliczać?
    Czy w moim wypadku kupiony wcześniej towar księguję jedynie w spisie z
    natury?
    Nie bardzo rozumię idei spisu z natury i treści w nim zawartej?!?