  • 1. Data: 2004-01-13 09:05:48
    Temat: samochód w sp z o.o.
    Od: "Apl" <t...@p...fm>

    Chodzi mi o rozróznienie tych dwóch sytuacji kiedy
    samochód jest własnością członka zarządu a kiedy
    jakiegoś tam podmiotu trzeciego.
    Jak to będzie wyglądało z rozliczaniem deleagacji i ryczałtu a jakie będzie
    miało konsekwencje dla spółki

  • 2. Data: 2004-01-13 09:56:26
    Temat: Re: samochód w sp z o.o.
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Apl wrote:

> [...]
    > jakiegoś tam podmiotu trzeciego.
    > Jak to będzie wyglądało z rozliczaniem deleagacji i ryczałtu a jakie

    Zadaj to pytanie jeszcze ze 20 razy a wszyscy chętnie ci odpowiedzą

  • 3. Data: 2004-01-13 10:32:41
    Od: "Apl" <t...@p...fm>

    Taki kurde mam sprzęt, że sam powiela

  • 4. Data: 2004-01-13 16:19:58
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004 11:32:41 +0100, Apl wrote:

    > Taki kurde mam sprzęt, że sam powiela

    to zmień sprzęt, jest dużo innych - lepszych.

    pozdrav

    maHo
    --
    #pldhelp | 22:59:33 <@jack> /etc/rc.d/init.d/brain start | 23:00:29 < awid>
    error: a brain to coto ? | 23:03:50 < awid> jack: pomoglo dzieki ;) | 23:04:41 <