    From: Zorka <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: samochod w firmie
    Date: Fri, 11 Sep 2009 09:48:44 +0200

    Witam.
    Prowadze DG jako osoba fizyczna. 4 lata temu kipiłem samochód osobowy,
    auto stanowiło środek trwały firmy, w kosztu puszczałem paliwo i naprawy.

    Obecnie chciałbym zaprzestac z korzystania z samochodu w firmie
    (powiedzmy, że nie jest mi niezbedne do prowadzenia działalności) ale
    rownoczesnie chce aby pozostało moją własnością i urzywane było
    wyłącznie do celów osobistych nie zwiazanych z prowadzeniem DG.
    Jak to zrobi w dokumentach? Czy jakiś podatem mam zapłaci?

    A co jezeli po usunieciu ze srodkow trwalych i zostawieniu do
    urzytkowania czysto osobistego bede chcial to auto jednak sprzedac (po
    kilku miesiacach) czy wtedy mam odprowadzic podatek od pieniedzy ktore
    za niego dostane?