  • 1. Data: 2008-07-31 18:51:37
    Temat: samochód małżonki w mojej firmie.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie.
    Ja mam dg jednoosobową. Kupiliśmy samochód - zarejestrowany jest na żonę
    ponieważ ona miała zniżki w ubezpieczeniu.
    Czy ja mogę wrzucać paliwo w koszty mojej dg? Czy jest do tego potrzebna
    jakaś umowa?
    Jeżeli mogę to czy na zasadach "kilometrówki" ?

    A drugie pytanie - jeżeli kupiłbym samochód zarejestrowany na mnie już wtedy
    ale wart 300 zł to czy taki samochód daje jednorazowo w koszty czy
    amortyzuję przez 5 lat?

    --
    PawełJ