  • Data: 2003-10-12 19:12:36
    Temat: samochod, amortyzacja, wypadek - pilne
    Od: "rob11" <rob11<NOSPAM>@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanko.
    Mam samochod kupiony na firme, jestem VAT-owcem, amortyzuje samochod.
    Niestety mialem wypadek. Ubezpieczyciel zakwalifikowal samohcod
    do pelnej kasacji. Wyplaci mi kase i dodatkowo zostawia wrak samochodu,
    abym go sam sprzedal. Mam juz kupca wiec spoko. Ale nie wiem
    jak sie powinno rozliczyc ten samochod w frmie.
    Jak to jest z ubezpieczeniem, czy place jakis VAT, podatek dochodowy.
    Czy moge sprzedac samochod osobie prywatnej, czy tylko firmie.
    Co jak juz sie prawie zamortyzowal ten samochod.
    Jakie sa zasady w takim przypadku rozliczenia samochodu,
    abym mogl kupic nowy na firme, a stary wyprowdzic z ewidencji.

    pzdr
    robert

    P.S. prosze o szybka odpowiedz