  • 1. Data: 2003-03-14 15:29:50
    Temat: ryczalt
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Czy ktos w sposob jasny moze mi wyjasnic co oznacza "zatrudnienie na
    tzw. ryczalt"?
    pozdrawiam
    rajusan

  • 2. Data: 2003-03-16 14:11:59
    Temat: Re: ryczalt
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy ktos w sposob jasny moze mi wyjasnic co oznacza "zatrudnienie na
    > tzw. ryczalt"?
    > pozdrawiam
    > rajusan
    --------------------------------
    Czy ty masz otworzyć działalność płacąc ryczałt ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-17 16:05:39
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Wioletta Pikorska napisał(a):

    > Użytkownik "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy ty masz otworzyć działalność płacšc ryczałt ?
    > Wiola

    Nie, chodzi o to ze ktos chce zatrudnic na ryczalt i jestem ciekaw o co
    chodzi z tym ryczaltem
    Ktos pracuje na umowe o prace i ma szanse na dodatkowa robote ale na
    "ryczlat" jak to sie wyrazil (tak mu powiedzial ewent. przyszly
    pracodawca) i tak sie nad tym zastanawiam
    Pozdrawiam
    rajusan