eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczal ewidencjonowany - jedna z dzialalnosci podlega pod zal.2 do ustawy › ryczal ewidencjonowany - jedna z dzialalnosci podlega pod zal.2 do ustawy
  • Data: 2006-08-27 20:01:45
    Temat: ryczal ewidencjonowany - jedna z dzialalnosci podlega pod zal.2 do ustawy
    Od: "hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    mam ogromna prosbe do Szanownych UGD, bieglych w temacie DG.
    Mianowicie: jedna z dzialalnosci wpisanych przeze mnie przy zakladaniu
    DG widnieje w zalaczniku 2
    :"Wykaz uslug, których swiadczenie wylacza podatnika z opodatkowania

    ryczaltem od przychodów ewidencjonowanych, oznaczonych

    wedlug Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Uslug"

    Chcialabym rozliczac sie w formie ryczaltu,dzialalnosc owa "feralna" raczej
    przez dluzszy jeszcze czas wykonywana przeze mnie nie bedzie.

    Czy wiec US patrzy na faktycznie wykonywane platne poczynania
    uowieczki-platnika, czy tez na cyferki PKD dzialalnosci?

    pozdrawiam

    hania