  • 1. Data: 2009-03-05 08:01:43
    Temat: [rp] Podatnicy zablokują kontrole
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/4,271762_Podatnicy_zablokuj
    a_kontrole.html

    "Podatnicy będą mogli nawet na kilka miesięcy sparaliżować pracę skarbówki,
    wnosząc sprzeciwy wobec formy prowadzenia kontroli.
    Rozpatrywanie zażaleń może zapchać resort finansów i sądy"

    Czy tylko ja pamiętam że jeszcze niedawno rp i inni biadolili
    nad tym jak to kontrole wykańczają przedsiębiorców, a gdy coś
    się zmieniło, to nagle biadolą że to wcale nie musi być dobrze ?

    Tak jak z cenami benzyny - gdy rosły to było źle bo rosną,
    gdy zaczęły spadać, to nagle się okazało że też jest źle bo spadają..

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-07 18:34:09
    Temat: Re: [rp] Podatnicy zablokują kontrole
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message news:op.uqa685etl60ql1@unk...
> [...]
    >
    > Tak jak z cenami benzyny - gdy rosły to było źle bo rosną,
    > gdy zaczęły spadać, to nagle się okazało że też jest źle bo spadają...

    Narzekanie to nasze hobby. Taki naród.

    k.