  • 1. Data: 2005-02-17 13:20:45
    Temat: rozpoczecie DG, a skladki na ZUS
    Od: "Piotr W" <p...@w...pl>

    Witam,

    cos mi sie obilo o uszy, ze przez jakis czas mozna korzystac z jakiejsc ulgi
    w tym wzgledzie. Ktos podpowie?

    Piotr

  • 2. Data: 2005-02-17 16:59:23
    Temat: Re: rozpoczecie DG, a skladki na ZUS
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Niestety trzeba płacić od pierwszego miesiąca rozpoczęcia działalności tj.
    od wpisu do ewidencji

  • 3. Data: 2005-02-17 21:34:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005, Małgorzata i Eugeniusz wrote:

    >+ Niestety trzeba płacić od pierwszego miesiąca rozpoczęcia działalności

    ....no raczej tak. Ale "są plany" żeby była jakaś "ulga"
    (razem z podniesieniem stawki wszystkim pozostałym :>)

    >+ tj. od wpisu do ewidencji

    Ekhm... której ? ;)
    ...powiadamiam że w archiwach grupy .prawo można sprawdzić
    iż zapowiedziałem Arturowi Golańskiemu że po upływie czasu
    przedawnienia spytam go czy zmienił zdanie ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)