  • Data: 2006-05-26 07:30:09
    Temat: różnice kursowe - która kolumna kpir
    Od: "roger" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    KPiR - zakup materiałów podstawowych w UE.

    W której kolumnie księgować różnice kursowe dotyczące zapłaty za fakturę
    zakupu materiałów podstawowych?
    10 czy 14? Według mnie tak samo jak księgowałem fakturę czyli 10, ale proszę
    o potwierdzenie.

    I drugie pytanie: w związku z zapłatą za ww fakturę powstają też różnice
    kursowe od własnych śr. pieniężnych.
    i ten sam problemik: która kolumna kpir? tu akurat mam większe wątpliwości
    ale może niesłusznie. podpowiedzcie proszę.

    Dzięki z góry

    Pozdrawiam

    Roger