  • Data: 2005-03-18 12:09:13
    Temat: rozliczenie sie tegoroczne a podatek z angli
    Od: "redrum" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, czytalem archiwum znalazlem 1 watek o otym ale chodzilo o irlandie
    nie o anglie.

    chcialbym uzyskac pomoc od was, otóż pracowalem w 2004 r w polsce pare
    miesiecy(jakies2tys zl zarobione), potem wyjechalem do angli ipracowalem tam
    3miesiace(kolo 3tys funtow z czego angole odciagnelimi podatek i stawke
    zdrowotną). Teraz zupelnie niewiem czy musze sie rozliczyc z tego co mi
    wlasnie zwracaja z zagranicy(dostane przelew) i wogule jak mam to wszystko
    zrobic?
    czy bede musial cos doplacac tu w polsce? moze bede musial oddc caly ten
    zwrot naszej skarbowce?
    Czemu pracując w anglii nieprzebywajac na terytorium polski musze placic
    panstwu polskiemu!?!

    pozdrawiam i licze na w miare zrozumiałą odpowiedz, i wskazówki w jak sie z
    tego rozliczyc.
    Ps. jestem studentem.i mam 23lata (moze sie to przyda)