  • Data: 2004-02-11 01:28:10
    Temat: rozliczenie podatku z zagranicy- pit-36 i pit-51?
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Muszę rozliczyć podatek od dochodu w PL ale też w Czechach.
    W sumie wiem już prawie wszystko z wyjątkiem:
    1. co to jest PIT-51? Czy ja powinienem był składać coś takiego,
    zakładając ze moje czeskie podatki (i zaliczki na podatek) bedą(były)
    rozliczane w Czechach?

    2.
    a) znalazłem sprzeczne informacje jak wypełnić PIT-36. Ale rozumiem
    ze w części F1 muszę wykazać sumę moich polskich i czeskich dochodów,
    jak również sumę zaliczek pobranych przez pracodawców?

    b) w części J w polu 173 mam znowu wykazać ten dochód z zagranicy a w
    178 zapłacony podatek?

    Czy może poprostu tylko w polu 173 dochód zagraniczny,bo i tak nie
    ma znaczenia jaki tam podatek zapłaciłem ? I odrazu wpisac tu kwotę
    równą dochodowi pomniejszonemu o diety?

    help :-))