  • Data: 2002-03-10 10:51:28
    Temat: rozdzielność a kasa mieszkaniowa
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujący problem. W 2000 roku wraz z żoną zaczęliśmy wpłacać do kasy
    mieszkaniowej, w rozliczeniu za 2000 r skorzystaliśmy z przysługującego
    odliczenia we wspólnym rozliczeniu rocznym. W 2001 r ustanowiliśmy rozdzielność
    majątkową a rachunek w kasie przepisaliśmy na mnie. Czy rozliczając się
    indywidualnie za 2001 rok moja żona musi zwrócić połowę odliczenia za rok 2000?
    (Było wtedy rozliczenie wspólne).
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Grzesiek.