  • 1. Data: 2009-09-10 21:40:02
    Temat: rodzaj wykonywanej działalności
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Witam,

    Czy mając działalność zarejestrowaną jako doradztwo techniczne, pomiary,
    projekty i inne typowo techniczne usługi mogę np. otworzyć sobie jeszcze
    sklep spożywczy?
    Czy muszę dopisywać kolejne PKWiU tam gdzie rejestrowałem działalność?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-10 21:42:48
    Temat: Re: rodzaj wykonywanej działalności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > sklep spożywczy?
    > Czy muszę dopisywać kolejne PKWiU tam gdzie rejestrowałem działalność?

    Teoretycznie powinieneś, ale nikt Ci za to głowy nie urwie. Sklep
    oczywiście możesz otwierać.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-10 21:57:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@s...com> napisał w wiadomości

    > Czy muszę dopisywać kolejne PKWiU tam gdzie rejestrowałem działalność?

    Raczej PKD. PKWiU to na fakturze

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-09-11 00:09:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009, Liwiusz wrote:

    > Teoretycznie powinieneś, ale nikt Ci za to głowy nie urwie. Sklep
    > oczywiście możesz otwierać.

    Natomiast jak z tego sklepu uzyska istotne dochody, to *teoretycznie*
    głowę "za niezgłoszenie" może urwać GUS :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-09-11 05:44:59
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Dziękuję za wszystkie sugestie,
    Faktycznie oczywiście chodziło mi o PKD.
    Z tym GUS'em to przynajmniej w moim mieście jest baaaardzo elastycznie.

    To dopiero początek moich "zastanowień".
    Jako że do tej pory całą księgowość robię sobie sam w Małej Księgowości, o
    wiele bardziej obawiam się kwestii zatrudnienia pracownika, ew. sanepidów i
    innych poważniejszych od GUS kwestii o których pewnie nawet jeszcze nie
    wiem.

    Pozdrawiam
    Piotr