  • Data: 2009-09-06 14:51:20
    Temat: remanent- rozliczenie towaru z przeceną ( subiekt GT)
    Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje zrobic przecena na kilkanascie towarów i sprzedać je po
    przysłowiowej 1 zł.

    Pacuje na subiekcie GT i mam duzy problem z tym :-)
    Problem polega na tym , ze jak wchodze w przecene to nie mam ustalonych cen
    , wszedzie mam na 0. W momencie kiedy wpisywalem faktury do Subiekta
    wpisywalem tylko towar i cene za jaka kupilem. Natomiast rozliczajac towar
    przy sprzedazy wpisywalem sobei po porsty narzut jakis tam np. 100 kupione
    130 sprzedane i wsio. zysk mi wyliczal 30 .

    No a teraz jak to zrobic, aby ustalic cene 1 zł brutto na poszczegolne
    towary???

    Czy zrobic jakis aneks w postaci dokumentu gdzie bedzie numer FV , nazwa
    towaru , kwota za ile kupilem i za ile sprzedalem i potem niech sobie
    szukaja co i jak w razie kontroli?
    Np . FV nr 100, nazwa towaru- solniczka, sprzedaz 2 sztuki, cena zakupu 10
    zł , sprzedazy 1 zł

    i dołączyć to do subiektka jako aneks ?

    Poradzcie co ?