  • Data: 2005-10-27 19:57:09
    Temat: remanent i kpir
    Od: "Grisza" <n...@e...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozpoczynam DG i nadszedł czas dokonania pierwszego wpisu do kpir. Proszę o
    podpowiedź, jak wpisać spis z natury, bo rozporządzenie o kpir moich
    wątpliwości nie rozwiewa.
    Rozumiem, że musi to być wpis z l.p.1, z opisem "Spis z natury na dzień...",
    ale nie wiem, gdzie wpisać wartość (która i tak wynosi 0). Czy w kolumnę 14?
    Jakim numerem dowodu księgowego opatrzyć spis, czy jest to dowód wewnętrzny
    i wpisać DW1?

    Wydatki poniesione przed rozpoczęciem DG, na pieczątkę i rejestrację VAT,
    wpisuję w pozycjach 2 i 3. Czy to nie zaburza chronologii, skoro wydatki te
    poniosłem przed dokonaniem spisu z natury?