  • 1. Data: 2005-04-15 06:23:12
    Temat: rejestracja samochodu sprowadzonego
    Od: DonWito <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    jakiś czas temu pytałem na grupie o rejestrację auta na dwie osoby -
    teraz mam podobny problem, ale chodzi o rejestrację auta sprowadzonego.
    W dowodzie rejestracyjnym ma być wpisana moja mama i ja jako
    współwłaściciel.
    Umowa ze niemieckim sprzedawcą została wypisana na mamę. Czy dobrze
    kombinuję, że jeśli formalności w Urzędzie Celnym i Skarbowym załatwi
    mama (ona będzie na dokumentach) a potem sporządzimy akt darowizny
    połowy samochodu, to będzie można zarejestrować go na nas oboje? Czy
    trzeba wprowadzić mnie do papierów jakoś wcześniej?

    dziękuję i pozdrawiam
    dw.

  • 2. Data: 2005-04-15 21:04:26
    Temat: Re: rejestracja samochodu sprowadzonego
    Od: DonWito <d...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 08:23:12 +0200
    DonWito <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > połowy samochodu, to będzie można zarejestrować go na nas oboje? Czy
    > trzeba wprowadzić mnie do papierów jakoś wcześniej?

    Ponieważ na cancel już za późno, to przeproszę tylko za zamieszanie.
    NTG, pl.soc.prawo miała być ;)

    pozdrawiam
    dw.