  • Data: 2003-01-22 23:25:17
    Temat: pytanie o ewidencję środków trwałych
    Od: "briss" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludziska pomocy !!!
    Już sam się pogubiłem mam pytanie dotyczące prowadzenia ewidencji środków
    trwałych w firmie jednoosobowej, tzw płacącej podatek zryczałtowany i
    będącej jednocześnie płatnikiem VAT-u -tyle wyjaśnień
    Teraz sytuacja jaka może zaistnieć :
    1. kupuje na firmę powiedzmy laptopa za jakieś 3000 zł
    2. sprzęt elektromechaniczny (wiertarki itp.) za jakieś 1000 zł
    teraz pytanie : czy muszę prowadzić ewidencję środków trwałych i cały ten
    cyrk z rozliczaniem amortyzacji tego sprzętu ?