  • 1. Data: 2005-10-19 14:33:54
    Temat: przychód z zagranicy
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli osiągnąłem przychód w US i zapłaciłem tam podatek, czy po przyjezdzie do
    Polski jestem zobowiązany do zaplacenia podatku rowniez w Polsce?
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-10-19 15:54:49
    Temat: Re: przychód z zagranicy
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli osiągnąłem przychód w US i zapłaciłem tam podatek, czy po
    > przyjezdzie do
    > Polski jestem zobowiązany do zaplacenia podatku rowniez w Polsce?

    Podatek zachodowy ;)

    http://eurotax.mercury.icenter.pl/pl/article/9/Podwo
    jne_opodatkowanie/

  • 3. Data: 2005-10-21 09:28:12
    Od: m...@p...onet.pl

    Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze takie pytanie. Czy jesli przebywanm na stale za
    granica to powinienem wyslac stamtad PIT do US w Polsce?

  • 4. Data: 2005-10-21 11:30:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze takie pytanie. Czy jesli przebywanm na stale za
    > granica to powinienem wyslac stamtad PIT do US w Polsce?

    Co to znaczy przebywam na stałe?
    Jeśli wyjechałeś z Polski i za granicą jest twoje stałe miejsce pobytu,
    typu masz tam pracę, dom, rodzinę to w Polsce w ogóle nie rozliczasz się
    z zarobków z zagranicy.
    Obowiązuje cię tylko zapłacenie podatku do tego, co ewentualnie
    zarobiłbyś w Polsce.

  • 5. Data: 2005-10-25 06:11:26
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > z zarobków z zagranicy.
    > Obowiązuje cię tylko zapłacenie podatku do tego, co ewentualnie

    Zameldowany jestem w Polsce. Rodzine mam w Polsce, ale w US pracuje legalnie i
    teraz zastanawiam sie, czy musze wypelniac pit i przesylac go do Polski?