  • 11. Data: 2006-04-12 07:29:06
    Temat: Re: przenosiny DG
    Od: t <t...@o...pl>

    mvoicem wrote:

    > No dobra, zakładając że to "mityczne" nietracenie charakteru
    > mieszkaniowego przez lokal jest prawdą, jeżeli wynajmę mieszkanie nie
    > mówiąc nic wynajmującemu o tym że będę przepisywał DG, czy czymś ryzykuję?.
    >
    > moje wątpliwości to:
    > 1. czy zwykła umowa najmu (bez zapisu że wynajmujący wyraża zgodę na
    > prowadzenie DG na 2 m^2 pod balkonem) wystarczy podczas składania
    > papierów do US, czy też musi być taki zapis?. A może USy już odstąpiły
    > od sprawdzania tytułu do lokalu?.
    >
    > 2. jeżeli będę miał w umowie że mieszkanie wynajmuje się do celów
> [...]

    Zapis o DG musi byc(dla mojego US przynajmniej) i zadnych
    nieprzyjemnosci nie masz prawa miec(wg mojego UM) :)

    Faktycznie ten mityczny zapis nie istnieje, ale wg wielu UM-ow
    najmnijesza czescio lokalu jest pomieszczenie wiec cos mniejszego niz
    ono i do tego niewydzielonego z czesci mieszkalnej nie stanowi podstawy
    odpodatkowania