  • 11. Data: 2007-02-05 16:04:41
    Temat: Re: przelew, powiadomienie do GIIF i podatki
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "JSZ30" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c2971$45c75219$540ada48$1730@news.chello.pl...

    > Bank Pekao SA zglasza transakcje o wartosci powyzej 7500 euro.
    > Ciekawe skad taka nadgorliwosc?

    Może to dlatego, że Włochy mają bogate tradycje mafijne. :-)

    marekz

  • 12. Data: 2007-02-06 12:50:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Feb 2007, MarekZ wrote:

    > Poniżej tej sumy też może jesli chce. Dodatkowo to, że jakaś
    > transakcja jest raportowana do GIIF niczego jeszcze samo z siebie
    > nie powoduje (przetestowane wielokrotnie).

    Mnie właśnie intryguje skąd przebijające przez pozostałe posty
    domniemanie iż informacja dla GIIF ma cokolwiek wspólnego
    z podatkami.
    Może ktoś z "podejrzanych o sugerowanie" :) wyjaśnić?
    Przecież GIIF ma zupełnie inne zadania.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-02-06 14:24:43
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702061349420.3328@athlon64...

    > Może ktoś z "podejrzanych o sugerowanie" :) wyjaśnić?
    > Przecież GIIF ma zupełnie inne zadania.

    Prawdopodobnie chodzi o to, że GIIF może przekazać dane do UKS'u z
    sugestią zbadania podmiotu (bo do US to chyba nie). Oczywiście jak
    ktoś ma notoryczne przelewy rzędu 1M PLN to ma sie czego obawiać.
    Ale jak tu znaleźć takiego jelenia, który tyle środków trzymałby w
    tym kraju. :-)))

    marekz