  • Data: 2005-10-27 22:22:08
    Temat: problemy z zusem
    Od: "monika" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, tutaj monika, pierwszy raz na grupie bo mam problem z zusem i w
    zwiazku z tym pare pytan.

    Otoz dostalam od tych bandytow pismo do uregulowania zaleglych skladek na
    kwote ponad 1,3 tys. Nie ukrywam ze nie nie jest to to powalajaca kwota ale
    dla mnie duza.
    Problem polega na tym ze w okresach w ktorych zus dopatrzyl sie niedoplat,
    mam poplacone wszystkie haracze (dzialalnosc gospodarcza). Pytanie czy w
    necie mozna znalezc gdzies tabele z archiwalnymi wysokosciami skladek na 51,
    52 i 53 zeby sobie to spoprownac z kwitami ?

    Strasza mnie komornikiem jesli nie ureguluje zaleglosci w ciagu 7 dni od
    otrzymania pisma. Co radzicie zrobic w sytuacji kiedy jestem pewna ze mam
    wszystko oplacone? Olac ich a przed sadem domagac sie odszkodowania za
    straty moralne, jak radzi mi jeden znajomy?

    Nie wiem co mam robic. Neci mnie zeby jutro tam zadzwinic i zrobic im mega
    awanture, ale wole to rozegrac politycznie. Nie mam tez czasu jezdzic do
    nich z kwitami i udowadniac ze nie jestem wielbladem.

    To jest strasznie przykre ze czlowiek ciezko pracuje i oddaje im ten haracz
    a jakis urzedas , ktory nie ma odpowiedzialnosci za to co robi, wysyla cos
    takiego , psuje krew i czlowiek musi sie zajmowac grzebaniek w kwitach
    zamiast zarabiac poeniadze.

    z gory dzieki za pomoc
    monika