  • 1. Data: 2009-02-23 11:16:10
    Temat: problem z urzędem w Ostrowie!!!
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    problem z urzędem w Ostrowie!!!

    witajcie czekam już 3 tydzień n paszport - na stronie WWW jak byk "Paszport
    gotowy do odbioru" a przez telefon podczas super krótkiej rozmowy (20sekud)
    NIE MA.... może Pani ok 5 sekundy o szukała...

    JAK to jest IŚĆ i zrobić awanturę i się znajdzie????
    Oryginalnie na tym druku wypisały mi 6 tygodni czekania....

  • 2. Data: 2009-02-23 11:51:59
    Temat: Re: problem z urzędem w Ostrowie!!!
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    b...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    >
    > JAK to jest IŚĆ i zrobić awanturę i się znajdzie????
    > Oryginalnie na tym druku wypisały mi 6 tygodni czekania....

    Jeśli numer telefonu wybierałeś równie starannie jak grupę na którą
    napisałeś, to może po prostu wybierz *własciwy* numer.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-02-23 12:05:40
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > problem z urzędem w Ostrowie!!!

    A od kiedy paszport odbiera się w urzędzie skarbowym?

    JS

  • 4. Data: 2009-02-23 12:18:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ,