  • 11. Data: 2006-08-09 22:14:03
    Temat: Re: prepaid w koszty
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > ...a dzwonią??
    > ;)
    > (hint: Skype jest tańszy)

    i to jak czesto:-) moze tanszy - ale czasem sa wyblokowane porty i nawet gg
    nie dziala:-)
    a co do prywatnego telefonu? po co komus prywatny - jak i tak 24/24 spedza w
    firmie i rodziny ani przyjaciol nie ma, bo kiedy mialby ich miec?

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 12. Data: 2006-08-10 06:59:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Aug 2006, ania wrote:

    > i to jak czesto:-) moze tanszy - ale czasem sa wyblokowane porty i nawet gg
    > nie dziala:-)

    E tam, no jak właściciel DG sam sobie poblokuje porty to jego sprawa :>
    No a po drugie Skype naprawdę skutecznie "przebija" się przez
    firewalle - w skrajnym przypadku przez "80" czyli port www.

    > a co do prywatnego telefonu? po co komus prywatny - jak i tak 24/24 spedza w
    > firmie i rodziny ani przyjaciol nie ma, bo kiedy mialby ich miec?

    Ale to zaprzecza stwierdzeniu że dzwonią ;), do tego nie wiem czemu
    ale USy chyba tak przyjmują!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-08-10 07:42:09
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > E tam, no jak właściciel DG sam sobie poblokuje porty to jego sprawa :>
    kto mowi o prowadzacych, ja mowie o zapytaniu sie czy dzwonia prywatnie z
    tel sluzbowych - pytajacy - czyli kontrolerzy:-)

    > Ale to zaprzecza stwierdzeniu że dzwonią ;), do tego nie wiem czemu
    > ale USy chyba tak przyjmują!

    ale do kogo dzwonia? tak z ciekawosci pytam - jak tylko pracuja i nie maja
    znajomych rodziny itp - to dokogo? aaa jakies partyline?:-) ale kiedy - jak
    pracuja i kolko sie zamyka

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 14. Data: 2006-08-10 11:41:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0608092250040.3728@athlon>,

    > E tam, przecież mam.
    > Modem stoi :P

    O w mordę, to ja chyba się jednak pospieszyłem z dezaktywacją iPlusa...
    Chociaż w zasadzie w razie potrzeby mogę zawcze znów aktywować ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.