  • Data: 2011-05-03 15:13:38
    Temat: prawoo autorskie - czas ochrony
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry

    Chciałem posłużyć się utworami muzycznymi sprzed 50 lat, jako tłem do
    projektu.

    Do tej pory wydawało mi się, że utwory muzyczne są objęte ochroną do 50 lat.
    Czy się coś zmieniło, czy ja źle odczytuję, że teraz ochrona praw autorskich
    obejmuje 70 lat?

    Innymi słowy, czy utwór muzyczny mogę sobie publikować i chyba w ten sposób
    czerpać korzyści po 50, czy po 70 latach bez obaw o łamanie praw autorskich?

    pozdrawiam
    fart