  • Data: 2003-04-04 14:45:03
    Temat: pracodawca nie chce wydac PIT
    Od: "cube" <c...@2...pl.remove.it> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prosze o rade, co zrobic w sytuacji gdy (byly) pracodawca nie chce wydac mi
    PIT za ubiegly rok. Pomimo wielokrotnych telefonicznych prosb, do tej pory
    nie przyslal mi rozliczenia. Nie podejrzewam zlej woli ale lenistwo - w
    zeszlym roku dostalem rozliczenie ostatniego dnia, ktorego moglem je zlozyc
    w urzedzie skarbowym.
    Czy pracodawca ma obowiazek doreczenia mi PIT czy tez moze rzadac abym
    odebral go osobiscie - nadmienie, ze mieszkam w innym miescie i pracuje
    obecnie gdzie indziej (taka sytuacja miala miejsce w zeszlym roku i
    podejrzewam ze w tym bedzie tak samo)
    Prosze o pomoc. Jakim aktem prawnym moglbym sie podeprzec w obecnej sytuacji
    ?

    --
    piszac na priv popraw adres
    dzieki i pozdr,