  • 1. Data: 2008-10-30 07:26:26
    Temat: praca za granica i 183 dni pobytu
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Witam
    czy ktos sie orientuje jak wyglada sprawa placenia podatku w Polsce i
    183 dni pobytu w przypadku pracy za granica ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2008-10-30 13:39:39
    Temat: Re: praca za granica i 183 dni pobytu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mysiar wrote:
    > Witam
    > czy ktos sie orientuje jak wyglada sprawa placenia podatku w Polsce i
    > 183 dni pobytu w przypadku pracy za granica ?

    jeszcze raz.

    pytasz o:

    a) mieszkam w Polsce ale byłem w tym roku 183 dni za granicą
    czy
    b) mieszkam za granicą, ale byłem 183 dni w Polsce.

    żonaty?, dzieciaty? gdzie mieszka na stałe? gdzie rodzina spędza więcej
    czasu tu, czy tam? gdzie ma stałą pracę?, gdzie na co dzień płaci podatki?