  • 1. Data: 2002-05-12 20:04:19
    Temat: powrotnego wywozu towarów ze składu celnego
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczące powrotnego wywozu towarów ze składu celnego (procedura
    3171).
    Towar przyjeżdża do Polski, ale jest przechowywany w naszym składzie celnym.
    Następnie jest wywożony ponownie za granicę Polski.
    Czynność ta nie podlega podatkowi VAT.

    Jakim dokumentem powinna być potwierdzona. Czy faktura VAT ze stawka 0%. Czy
    może innym dokumentem np. Fakturą (bez dopisku VAT) ?

  • 2. Data: 2002-05-13 07:20:23
    Temat: Re: powrotnego wywozu towarów ze składu celnego
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Pawel <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abmhsa$80d$...@n...tpi.pl...
> [...]
    Czy
    > może innym dokumentem np. Fakturą (bez dopisku VAT) ?

    Takich rzeczy to nie wiem. To szczególowe zagadnienia z Prawa Celnego.
    Raczej nie ma faktury Vat bez VAT. Tu musisz chyba zadzwonić do Urzędu
    Celnego jeżeli nikt nie odpowie. Ja myslę że mają tam swoje druki na takie
    okazje. W sensie podatkowym tu zdarzenia nie widzę. Zadnej sprzedaży nie
    było.

    WS

  • 3. Data: 2002-05-14 18:45:12
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Zle sformulowalem pytanie. Kupujemy z za granicy do skladu celnego i
    sprzedajemy dalej za granice (uzupelnioenie oferty na eksport). Pojawia sie
    podatek PCC 1% (na razie nie mam odpowiedzi z US kiedy powstaje obowiazek w
    tym rzypadku). Przy powrotnym wywozie orygunaly kart A1 zatrzymuje UC. U nas
    pozostaje fakrura (nie VAT). Pytanie czy to wystarczy. Praktycznie nie mamy
    oryginału potwierdzajacego wywoz.