  • 1. Data: 2003-02-18 02:08:52
    Temat: portal, pracownicy, firma
    Od: "elvenbow" <e...@w...pl>

    Witam!

    Rozpoczęte zostały prace nad nowym portalem turystycznym.
    W najbliższym czasie zakładam firme do której ten portal będzie należał.

    Mam do Was kilka pytań - będę wdzięczny za odpowiedź.

    1. PRACOWNICY

    Portal będzie podzielony na regiony i bedzie ich duzo. Nie zamierzam sam
    jeździć po całej Polsce tylko chcę mieć nad tym wszystkim kontrolę.
    Zatrudniałbym osoby odpowiedzialne za każdy region z osobna. Oni zajęliby
    się także pozyskiwaniem dodatkowych reklamodawców (mowie dodatkowych - bo
    system jest w miare automatyczny i czesc powinien sam "zwerbować").

    Czy ich zatrudniać na umowę o pracę (mam nadzieję że jest jakieś inne
    rozwiązanie), zlecenie (czy to zgodne z prawem - chodzi o w miare stałą
    współpracę) czy jakaś umowa agencyjna? A może system franchisingowy??

    2. Księgowość: Ryczałt czy KPIR? Dlazcego?

    3. Czy bardziej reklamodawców opłaca się rozliczać co rok czy co miesiąc?
    Dlaczego?

    Pytania ogólne - i tak poczytam o tym w ustawach.. Ale chodzi mi tylko o
    nakierowanie. Bym nie musiał pewnych rzeczy wogóle się uczyć.

    Pozdrawiam,

    SLEJO ELVENBOW
    Krzysztof Szyszkowski
    e...@w...pl