    From: "darek" <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pomocy!!!!!!!!!!!
    Date: Sat, 28 Sep 2002 20:21:30 +0200

    MAM PROBLEM RODZICE PRZEKAZALI NA MNIE SWÓJ MAJĄTEK (GOSPODARSTWO ROLNICZE Z
    UDZIAŁEM W DOMU-OK 1/4) I DOŻYWOCIEM BABCI .
    ROZPOCZOŁEM BUDOWĘ DOMU OCZYWIŚCIE ZA PIENIĄDZE RODZICÓW BO JESTEM JESCZE
    MŁODY I NIE STAĆ MNIE NA BUDOWĘ ZA WŁASNE.TERAZ KIEDY TRZEBA BĘDZIE SKŁADAĆ
    TE ZEZNANIA MAJĄTKOWE I UDOWODNIĆ SKAD MA SIE PIENIĄDZE NIE WIEM CO MAM Z
    TYM ROBIĆ .JAK ZROBIĆ LEGALNI WSZYSTKO ZEBY URZĄD SKARBOWY ZABRAŁ MI JAK
    NAJMNIEJ LUB WOGLE NIC. SŁYSZAŁEM ZE JEST JAKAŚ USTAWA ZE MOZNA OTRZYMAĆ
    PIENIĄDZE NA PRZECHOWANIE (ZA TO NIE PŁACI SIĘ PODATKU) I TRZYMAĆ JE DO
    ...USRANEJ ŚMIERCI.CZY KTOŚ MA JAKIEŚ PODOBNE PROBLEMY I JEST W STANIE MI
    POMÓC BĘDĘ WDZIECZNY ZA KAŻDA RADĘ !!!!!!