  • Data: 2003-04-23 06:57:40
    Temat: podwyzszone koszty
    Od: "merauder" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jesli przepracowalem w jednej firmie caly rok i mam z niej pit-11
    a oprocz tego z innej firmy otrzymalem pit-11 za okres 4 miesiecy
    to czy za te 4 miesiace moge sobie odliczyc podwyzszone
    koszty uzyskania przychodu ? a za pozostaly okres 8 m-cy normalne koszty ?

    Za te 4 miesiace dostalem pit na sume niecalych 100 zl a w rubryce koszty
    uzyskania
    przychodu nie ma nic !!! Nie wiem dlaczego.
    To sa pieniadze z firmy ubezpieczeniowej ale co dziwne w tym okresie juz nie
    mialem
    tam etatu a pit jest za ten okres.

    pozdrawiam
    Andrzej