  • Data: 2006-02-21 09:31:07
    Temat: podatek za internet
    Od: markiz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam może dla niektórych doośc absurdlane pytanie, ale chcę się upewnić,
    mianowicie: mieszkałem w wynajmowanym mieszkaniu, ale bez żadnych umów
    wynajmu, czyli tak poprostu na słowo i miałem w tym mieszkaniu internet
    "na siebie", czyli faktury były wystawiane na moje nazwisko. Czy ja
    teraz mogę odpisać vat z tych faktur? Czy jednak mogę zapomnieć jeśli
    nie miałem żadnego prawa do użytkowania lokalu?

    Pozdrawiam
    Jacek