  • 1. Data: 2002-06-29 09:53:48
    Temat: Re: podatek od wyplaconych odsetek os. fizycznej - druk
    Od: CRK <c...@p...gazeta.pl>

    In article <afvobd$2eqq$1@pingwin.acn.pl>, a...@a...poczta.onet.pl
    says...
    > wyplaconych
    >
    > Przez chwile sie zastanawiałem, czy tu nie chodzi o jakies inne odsetki niz
    > o konta.

    odsetki od pozyczki ... Druk PIT 8A

    --
    CiRKa

    c...@n...gazeta.pl
    #GG 380752

  • 3. Data: 2002-07-03 20:22:51
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002, CRK wrote:

    >+ Na jakim druku wykazuje sie zryczaltowany podatek pobrany od wyplaconych
    >+ odsetek os. fizycznej z siedziba w RP

    Powiem, że IMHO pytanie jest zabójcze !
    1. OF nie ma "siedziby", celem skomplikowania życia dysponuje
    (dla odmiany) kilkoma adresami: zameldowania (stałego i czasowego),
    pobytu, korespondencyjnym...
    2. nie piszesz czy to jest rezydent czy nie (mieszka w .pl ?)
    3. Celem płacenia ryczałtów jest ograniczenie łażenia do US
[...]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] nim mi który znowu wyskoczy: jak ktoś *dobrowolnie* ujawni
    swoje przychody z odsetek w US, aby wytłumaczyć skąd ma
    pieniądze na willę - to już jego sprawa ;) Samego faktu
    że *ma pieniądze na koncie* nie musi ujawniać ;>

  • 4. Data: 2002-07-03 20:54:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > Powiem, że IMHO pytanie jest zabójcze !

    :-)

> [...]
    > osoby fizycznej) to podatek nie jest pobierany !

    Przez chwile sie zastanawiałem, czy tu nie chodzi o jakies inne odsetki niz
    Ale pytanie powala tak, ze nic nie wiadomo.

    Karol