    From: luk <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek od sprzedaży gruntu rolnego
    Date: Thu, 24 May 2007 08:23:30 +0200

    Witam,Mam pytanie, 3 lata temu babcia przepisała mi kilka ha ziemi
    rolnej. Chciałbym,ją teraz sprzedać, czy musze płacić podatek od
    sprzedaży jeśli tak to jaki, bo,gdzieś przeczytałem że podatku nie
    trzeba płacić jeżeli ziemia będzie nadal,użytkowana pod rolnictwo. I
    drugie pytanie czy moge tą ziemie juz sprzedac czy,trzeba ileś tam lat
    odczekać zeby móc sprzedać ziemie którą sie dostało po,przepisaniu.