  • 1. Data: 2003-01-14 15:19:53
    Temat: podatek od nieruchomosci
    Od: "bick" <J...@b...com.pl>

    witam

    czy osoba prawna moze stosowac obnizone stawki podatku od nieruchomosci gdy
    np. nie wykorzystuje powierzchni danego budynku , tzn prowadzi dzialalnosc
    gospodarcza w czesci budynku a druga czesc stoi pusta

    jacek

  • 2. Data: 2003-01-14 19:09:40
    Temat: Re: podatek od nieruchomosci
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    bick <J...@b...com.pl> wrote:
> [...]
    > gdy np. nie wykorzystuje powierzchni danego budynku , tzn prowadzi
    > dzialalnosc gospodarcza w czesci budynku a druga czesc stoi pusta

    Niestety nie,musi płacić od całości należny podatek.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-15 21:49:31
    Od: "Miras" <k...@p...jzk.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie,musi płacić od całości należny podatek.
    >

    > --
    > Jacek

    A jak to się ma do osób fizycznych prowadzących DG
    Mirek

  • 4. Data: 2003-01-16 21:01:15
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Miras <k...@p...jzk.pl> wrote:
    > A jak to się ma do osób fizycznych prowadzących DG

    Tak samo niestety