  • 1. Data: 2007-02-27 15:16:32
    Temat: podatek od kupna udziałów
    Od: "Witek" <a...@m...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie opłat przy kupnie udziałow w sp. z o.o.

    Klkanaście miesięcy temu kupując udziały płaciłem opłatę notarialną w
    wysokości 56 zł i
    składałem w US PCC1 odprowadzając 2% podatku.

    Kilka miesięcy temu kupując udziały płaciłem u notariusza 48 zł i musiałem
    kupić znaczki skarbowe z 8zł. a w US PCC1 i 2 %podatku.

    W tym miesiącu kupując udziały u natoriusza zapłaciłem 25 zł a pani w US
    poinformowała mnie że muszę złożyć PCC3 i 1%podatku. Ządnej inne opłaty już
    nie muszę płacić.

    Czy mam rozumieć że o dziwo płacę mniej z te operacje czy zostałem źle
    poinformowany?

    Witek