  • Data: 2002-11-20 06:19:13
    Temat: podatek od kupna mieszkania
    Od: Pawel Pocwiardowski <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow

    Chce kupic mieszkanie, od brata. Jestem wlascicielem polowy tego
    mieszkania i chce splacic brata, ktory jest wlascicielem drugiej
    polowy.
    Teraz pytanie: czy i jaki podatek bede musial zaplacic przy
    zakupie mieszkania?

    Drugie pytanie to, czy brat moze dac mi swoja polowe w formie
    darowizny i jakie sa zwizane z tym koszty?

    Mieszkanie jest wlasnosciowe z ksiega wieczysta, jezeli ma to
    jakies znaczenie.

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

    PP