  • 1. Data: 2005-05-16 16:37:35
    Temat: podatek naleznosci - pliss pozcie
    Od: "bru" <b...@z...pl>

    Witam

    Pisze w imieniu znajomego

    Sprzedal on dom w kwietniu 2003 roku za 190.000 i tu moje pytanie czy ma isc
    do urzedu skarbowego oplacic 10% podatek czy sam urzad skarbopwy musi go
    powiadomic o zaplacie. (jesli tak to czy ten podatek moze byc zaplacony do
    konca roku) , dom ktory sprzedal byl jeszcze w stanie niedokonczonym

    Prosze was o pomoc
    Pozdrawiam Bru

  • 2. Data: 2005-05-16 18:21:38
    Temat: Re: podatek naleznosci - pliss pozcie
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "bru" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do konca roku) , dom ktory sprzedal byl jeszcze w stanie niedokonczonym

    Czyli zapewne nie był to dom tylko działka budowlana z budową.