    From: SS <o...@g...tylko>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [poczatkujacy] Umowa - zlecenie
    Date: Fri, 7 Oct 2005 20:27:23 +0200

    WItam serdecznie!

    Przedstawie po krotce moj problem:

    oficjalnie od 1 pazdziernika pracuje. jako ze jestem studentem studiow
    uzupelniajacych mgr zaocznych - otrzymalem propozycje pracy na umowe -
    zlecenie do 1 stycznia,
    Pozniej mam zalozyc firme (na nowych zasadach - zus okolo 250 przez 2
    lata), ale to teraz nie wazne

    Ale glownie chodzi mi o to czy:
    -) ubezpieczenia, skladki zus itp (jakie???) naleza do pracodawcy, czy do
    mnie
    -) jak wyglada sprawa podatku dochodowego i PIT, ile tego bedzie?

    Wstepnie ustalone mam wynagrodzenia ~1200 netto

    jestem w tym dosc slabo zorientowany, a nie chce zadreczac ksiegowej
    pytaniami tak od poczatku

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje!

    <<
    ===$ System4NET $===