  • 1. Data: 2007-01-04 02:02:37
    Temat: poborca i ja
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    W 2003 r zmarł tata i zostawił spory spadek.Do dzisiaj procesuję się z siostrą i
    nie wiadomo co kto będzie miał.Urząd Skarbowy naliczył podatek od zeznania
    podatkowego.W zezananiu uwzględniliśmy nieruchomość która jak się okazało nie ma
    aktu własności.Ja zamieszkałem w drugiej nieruchomości.Nie posiadałem
    innej.Prawo mówi że nie powinienem płacic podatku od spadku(mieszkania) w którym
    będę zamieszkiwał przez 3 lata.Odwiedził mnie poborca podatkowy i nie chce
    słyszeć o żadnych zaistniałych zmianach tylko chce zajmować mój majątek.Co mam
    robić ?.Gdzie i jak się odwoływać.
    Romeo